„Wygraj dom z natury po raz wtóry” - Hochland promuje Almette
Hochland Polska po sukcesie ubiegłorocznej loterii konsumenckiej marki Almette wznawia akcję pod hasłem „Wygraj dom z natury po raz wtóry”. Będzie ją wspierać kampanią reklamową przygotowaną we współpracy z agencjami GPD i Value Media. Za obsługę loterii odpowiada z kolei Grasp Group.

Loteria konsumencka serków Almette pod hasłem „Wygraj dom z natury po raz wtóry” rozpoczęła się 1 września. Łączna wartość nagród, które można w niej zdobyć wynosi ponad milion złotych. Główną nagrodą jest drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m. kw. - do wygrania na własność - ulokowany 18 km od Zakopanego. Loteria potrwa do 31 października.
By wziąć udział w zabawie, wystarczy kupić opakowanie serka Almette objęte loterią, zarejestrować kod z opakowania na stronie almette.pl lub wysyłając SMS, zachować paragon i wieczko z kodem, i czekać na wynik losowania.
Opakowania Almette objęte loterią z informacją na platynce są dostępne w sprzedaży od połowy sierpnia. Zaplanowano szereg działań wspierających loterię, obejmujących m.in.internet (od końca sierpnia do końca października), telewizję (od 4 września do końca października), szereg materiałów POS w punktach sprzedaży, a także szeroko zakrojone różnorodne działania PR.
Hochland pierwszą promocję konsumencką Almette pod hasłem „Wygraj dom z natury” zrealizował jesienią ub.r. Do kontynuacji akcji w tym roku skłonił marketera sukces ubiegłorocznych działań. - To była najlepsza bodaj kampania promocyjna w całej historii marki Almette i firmy Hochland w Polsce. Trwająca dwa miesiące loteria, przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży produktów pod marką Almette o 16 proc. wolumenowo i o 13 proc. wartościowo w czwartym kwartale 2016 roku względem kwartału trzeciego. Sprawdzony koncept loterii, nagrody za ponad milion złotych, szerokie wsparcie komunikacyjne oraz prosty mechanizm wspierający sprzedaż z pewnością przyciągną ponownie konsumentów - podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w firmie Hochland Polska.
Za produkcję nowego spotu reklamowego odpowiada agencja GPD, obsługą loterii zajęła się agencja Grasp Group, a zakupem mediów Value Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Wygraj dom z natury po raz wtóry” - Hochland promuje Almette