Hochland odświeża identyfikację wizualną
Właściciel marki serów Hochland zdecydował się na odświeżenie jej wizerunku. Zmienia się wygląd opakowań.
Na opakowaniach w nowej wersji powiększono logo Hochland oraz hasło „To jest pyszne!”. Ponadto ważne elementy nowego designu to lniana tkanina, która podkreśla naturalność i jakość oraz drewniana deska z uchwytem, na której zaprezentowane są produkty w różnych okazjach użycia. Hochland konsekwentnie wspiera Program Pajacyk i taka informacja również znajduje się na nowych opakowaniach.
Nowe opakowania serów Hochland
Celem działań jest wzmocnienie roli tzw. brand distinctive assets, czyli charakterystycznych zasobów marki, a także odświeżenie jej wizerunku przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości. Spójny design opakowań pozwoli także poprawić widoczność produktów i skrócić czas ich odnalezienia na sklepowej półce.
- Nowe opakowania będą stopniowo pojawiać się w rynku od początku roku 2024 i będzie im towarzyszyć komunikacja przy półce, a także w mediach digitalowych – mówi Radosław Jurkowski, kierownik marketingu w Hochland Polska.
Na zlecenie Hochland nowy brand design zaprojektowała agencja Dragon Rouge.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Hochland odświeża identyfikację wizualną