Rusza loteria Fanty z okazji Halloween
„Cukierek albo psikus?” to hasło loterii marki Fanta (The Coca-Cola Company) z okazji Halloween. Aktywację przygotowuje LiquidThread.
Agencja LiquidThread przygotowała loterię paragonową prowadzoną przez chatbota w komunikatorze Messenger. Loterię z okazji Halloween wspiera kampania digitalowa (na YouTube i mediach społecznościowych).
Zasady loterii Fanty
Do wygrania w loterii są plecaki Kanken Fjallraven, bony do Zalando oraz telefony iPhone 12. Aby wziąć udział wystarczy kupić butelkę napoju Fanta, zeskanować kod QR, wpisać datę i zachować paragon. Loteria prowadzona jest przez chatbota w komunikatorze Messenger. O wygranej uczestnik dowiaduje się natychmiast po podaniu danych z paragonu. Zgłoszenie do loterii możliwe jest do 31 października.
Loterię marki Fanta wspierają zintegrowane działania kampanijne w kanałach digital: LiquidThread odpowiedzialny jest za organizację, obsługę i nadzór loterii, przygotowanie strony loterii, adaptację materiałów globalnych do kampanii digital i social media oraz przygotowanie tagonu loteryjnego.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rusza loteria Fanty z okazji Halloween