Lovela w nowej kampanii promuje hipoalergiczną linię Family (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa produktów do prania ubranek dziecięcych marki Lovela (Reckitt Benckiser). Promowana w niej jest nowa linia hipoalergiczna Lovela Family. Kampanię przygotowała agencja Havas Warsaw.

Nowa linia Lovela Family to przebadane dermatologicznie, delikatne środki piorące niepodrażniające skóry, których formuła została wzbogacona o aktywne składniki skutecznie dopierające ubrania dzieci i dorosłych.
Grupą docelową są matki dzieci w wieku 1+, oraz mamy starszych dzieci i osoby borykające się z problemem wrażliwej skóry, ze skłonnością do alergii lub chorujące na AZS.
- Jak pokazują badania, z wrażliwością skóry mierzy się już co druga polska rodzina. 8 na 10 matek potwierdza, że w ich rodzinie jest co najmniej jedna osoba o wrażliwej skórze, a jako jeden z powodów podrażnień wymieniają użycie tradycyjnych środków piorących - mówi Weronika Dąbrowska, brand manager w firmie Reckitt Benckiser.
Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą telewizję, punkty sprzedaży oraz internet.
Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiada agencja Havas Warsaw.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Lovela w nowej kampanii promuje hipoalergiczną linię Family (wideo)