„Loża prasowa” straciła 108 tys. widzów w TVN24
Magazyn Małgorzaty Łaszcz „Loża prasowa” śledzi średnio 621 tys. widzów. Jest to o 108 tys. oglądających mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„Loża prasowa” emitowana jest w TVN24 w niedziele około godz. 11.55. Jej średnia widownia w okresie od 1 stycznia do 2 lipca br. wyniosła 621 tys. osób, co przełożyło się na 7,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,56 proc. w grupie 16-49 oraz 4,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 16 kwietnia, które śledziło 768 tys. osób. Gośćmi tego dnia byli Bogusław Chrabota („Rzeczpospolita”), Justyna Dobrosz-Oracz („Gazeta Wyborcza”), Joanna Solska („Polityka”) i Andrzej Stankiewicz (Onet.pl). Dyskutowali m.in. na temat tekstu Jacka Kurskiego, który został opublikowany na łamach „Rzeczpospolitej”. Goście Małgorzaty Łaszcz rozmawiali również o projekcie PiS o utworzeniu komisji badającej „wpływy rosyjskie” oraz marszu opozycji zaplanowanego na 4 czerwca.

W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 2 stycznia do 3 lipca 2022 roku) średnia widownia „Loży prasowej” wynosiła 729 tys. osób. Przełożyło się to na 8,03 proc. udziału w rynku w grupie 4+, 4,11 proc. w 16-49 i 4,68 proc. w 16-59. Audycja straciła 108 tys. widzów.
Wiosną 2022 br. program cieszył się większą popularnością, bo po wybuchu wojny w Ukrainie zwiększyła się mocno oglądalność stacji newsowych, w tym TVN24.

„Loża prasowa” to cotygodniowy cykl, w którym najważniejsze wydarzenia na scenie politycznej komentują czołowi dziennikarze i publicyści.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 5,63 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Loża prasowa” straciła 108 tys. widzów w TVN24