Ludzkie psy i kot reklamują „niedopsiegadania” w Heyah (wideo)
Nową promocję w Heyah wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są psy i kot wystylizowane na ludzi. Kampanię, pod hasłem „Heyah niedopsiegadania”, przygotowały i realizują firmy G7, Engine i Starcom.

W spocie Heyah psy wystylizowane i zachowujące się jak ludzie informują się telefonicznie, że teraz w tej taryfie nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych na tydzień kosztują 7 zł. Jeden ze zwierzaków dochodzi do wniosku, że „to niedopsiegadania”.
Przypomnijmy, że taka oferta promocyjna została udostępniona dwa tygodnie temu (zobacz szczegóły).
Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.
Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, reklamy internetowe przygotowała agencja Engine, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ludzkie psy i kot reklamują „niedopsiegadania” w Heyah (wideo)