SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Musiał, Żywiec i Żabka w kampanii „Chce się Ż w rozkwicie”

Marka Żywiec kontynuuje kampanię „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem Macieja Musiała – tym razem wspólnie z siecią sklepów Żabka. W ramach najnowszych działań aktor wyrusza na ulice, aby rozdawać kwiaty i smakowe, bezalkoholowe piwa Żywiec. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Po wcześniejszych działaniach marki Żywiec w kanale digital oraz OOH, nadszedł czas na nowy spot, który pojawił się w serwisie YouTube.  

– Kampania „Chce się Ż w rozkwicie” została przyjęta niezwykle pozytywnie, zwłaszcza przez młodych dorosłych, wśród których Maciej Musiał cieszy się dużą popularnością. Teraz czas na odsłonę kolejnego spotu, promującego warianty 0,0%, w tym m.in. nowy smak dedykowany sieci Żabka, czyli Żywiec Porzeczkaż z nutą Rozmarynu 0,0% – mówi Kamila Sucharzewska, brand managerka marki Żywiec.

Tej wiosny marka Żywiec wprowadziła do sprzedaży linię piw bezalkoholowych „Kwiaty Polskie” o typowo polskich smakach i aromatach – Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%.

Za ideę spotu odpowiadała Grupa Kreatywna CUKIER, za produkcję – dom produkcyjny Creators Tribe, a za planowanie i zakup kampanii – Starcom. Spot wyreżyserował Wojciech Barczuk. Koncepcję strategiczną, kreatywną i hasło kampanii dla marki przygotowała 2012 Agency. Działania BTL dla marki Żywiec koordynuje Artegence, działania PR prowadzi HOPE.

 

Dołącz do dyskusji: Maciej Musiał, Żywiec i Żabka w kampanii „Chce się Ż w rozkwicie”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sky
oj Maciek, Maciek ... naprawdę było warto ?
1 0
odpowiedź
User
Pan Kokos
Gdzie tego człowieka nie ma? ... Widocznie musiał
0 0
odpowiedź