SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Treści premium o designie, modzie i sztuce w Gazeta.pl. Ruszył Magazyn Projekt

Gazeta.pl (Grupa Agora) rusza z kolejnym formatem premium – Magazyn Projekt jest adresowany dla miłośników piękna, innowacji i dobrego wzornictwa. Prezentowane na łamach nowego magazynu treści mają być nie tylko atrakcyjne dla czytelników, ale i partnerów biznesowych – podkreślają twórcy projektu.

mat.prasowe mat.prasowe

Magazyn Projekt Gazeta.pl łączy świat mody, designu oraz architektury i sztuki ze światem e-commerce. To z jednej strony atrakcyjne dla czytelników treści, a z drugiej – doskonała przestrzeń dla partnerów biznesowych, którzy chcą zaprezentować swoje produkty w otoczeniu materiałów premium – czytamy w komunikacie prasowym. W pierwszym wydaniu Magazynu Projekt będzie można przeczytać m.in. o polskich sklepach vintage za granicą, aranżacji kamperów czy stylu Memphis. Redakcja przygotowała także wywiad wideo z malarzem Grzegorzem Worpusem-Budziejewskim.

– Jestem niesamowicie podekscytowana tym, że w Gazeta.pl ruszył zupełnie nowy Magazyn Projekt, którego jestem pomysłodawczynią. To pierwszy produkt premium, który tworzymy w ramach obszaru e-commerce, łączący wizerunek z performancem. Projekt opowiada o designie, modzie, sztuce i architekturze, rozbudowując ofertę contentową Gazeta.pl o nowe obszary lifestyle. Jednocześnie zapewni nowe pole do działań performance’owych partnerom, którzy chcą skierować swoją ofertę do klientów ceniących piękno, innowacje i dobre wzornictwo. Znajdą się w nim inspirujące wywiady i wyselekcjonowane projekty, które z pewnością zaintrygują czytelników – mówi Katarzyna Żechowicz-Wygryz, Head of Content Hub w Gazeta.pl. 

Czytaj także: Gazeta.pl z historycznymi zmianami. Limonka zastąpiła czerwone kropki

Magazyn Projekt jest szeroko promowany zarówno na stronie głównej Gazeta.pl, jak i w serwisach tematycznych oraz w mediach społecznościowych. Każde wydanie to dziesięć jakościowych tekstów i wywiadów w otoczeniu wielkoformatowych zdjęć. Magazyn ukazuje się co miesiąc na stronie Projekt.Gazeta.pl. Partnerem pierwszego wydania jest Modivo club. 

To kolejny format premium Gazeta.pl obok atrakcyjnego i nowoczesnego serwisu Weekend.Gazeta.pl oraz Magazynu Sport.pl stworzonego z myślą o miłośnikach sportu, którzy poszukują pogłębionych, jakościowych treści związanych ze sportem.  

Portal Gazeta.pl, należący do Grupy Agory, powstał w 2001 r.  Obecnie Gazeta.pl jest wydawcą takich serwisów, jak Gazeta.pl, Sport.pl, Moto.pl, Plotek.pl, Avanti24.pl i eDziecko.pl. 

Dołącz do dyskusji: Treści premium o designie, modzie i sztuce w Gazeta.pl. Ruszył Magazyn Projekt

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Media insider
Ej, wy serio bezmyślnie przeklejanie komunikaty prasowe.... "To kolejny format premium Gazeta.pl obok atrakcyjnego i nowoczesnego serwisu Weekend.Gazeta.pl"
1 0
odpowiedź
User
Robot AI
Czyli zreanimowano jako mix tytuły lifestylowe które kiedyś działaly w Agorze ale uznano że nie nadają się do netu
1 0
odpowiedź
User
D
Dokładnie dlatego portale zdychają. Ile to już było "magazynów" w każdym medium internetowym. Zaśmiecanie internetu i generowanie cyfrowych pierdów na potrzeby robienia wrażenia, że kreuje się coś nowego. To wszystko już było i zniknęło nie bez powodu.
0 0
odpowiedź