Treści premium o designie, modzie i sztuce w Gazeta.pl. Ruszył Magazyn Projekt
Gazeta.pl (Grupa Agora) rusza z kolejnym formatem premium – Magazyn Projekt jest adresowany dla miłośników piękna, innowacji i dobrego wzornictwa. Prezentowane na łamach nowego magazynu treści mają być nie tylko atrakcyjne dla czytelników, ale i partnerów biznesowych – podkreślają twórcy projektu.

Magazyn Projekt Gazeta.pl łączy świat mody, designu oraz architektury i sztuki ze światem e-commerce. To z jednej strony atrakcyjne dla czytelników treści, a z drugiej – doskonała przestrzeń dla partnerów biznesowych, którzy chcą zaprezentować swoje produkty w otoczeniu materiałów premium – czytamy w komunikacie prasowym. W pierwszym wydaniu Magazynu Projekt będzie można przeczytać m.in. o polskich sklepach vintage za granicą, aranżacji kamperów czy stylu Memphis. Redakcja przygotowała także wywiad wideo z malarzem Grzegorzem Worpusem-Budziejewskim.
– Jestem niesamowicie podekscytowana tym, że w Gazeta.pl ruszył zupełnie nowy Magazyn Projekt, którego jestem pomysłodawczynią. To pierwszy produkt premium, który tworzymy w ramach obszaru e-commerce, łączący wizerunek z performancem. Projekt opowiada o designie, modzie, sztuce i architekturze, rozbudowując ofertę contentową Gazeta.pl o nowe obszary lifestyle. Jednocześnie zapewni nowe pole do działań performance’owych partnerom, którzy chcą skierować swoją ofertę do klientów ceniących piękno, innowacje i dobre wzornictwo. Znajdą się w nim inspirujące wywiady i wyselekcjonowane projekty, które z pewnością zaintrygują czytelników – mówi Katarzyna Żechowicz-Wygryz, Head of Content Hub w Gazeta.pl.
Czytaj także: Gazeta.pl z historycznymi zmianami. Limonka zastąpiła czerwone kropki
Magazyn Projekt jest szeroko promowany zarówno na stronie głównej Gazeta.pl, jak i w serwisach tematycznych oraz w mediach społecznościowych. Każde wydanie to dziesięć jakościowych tekstów i wywiadów w otoczeniu wielkoformatowych zdjęć. Magazyn ukazuje się co miesiąc na stronie Projekt.Gazeta.pl. Partnerem pierwszego wydania jest Modivo club.
To kolejny format premium Gazeta.pl obok atrakcyjnego i nowoczesnego serwisu Weekend.Gazeta.pl oraz Magazynu Sport.pl stworzonego z myślą o miłośnikach sportu, którzy poszukują pogłębionych, jakościowych treści związanych ze sportem.
Portal Gazeta.pl, należący do Grupy Agory, powstał w 2001 r. Obecnie Gazeta.pl jest wydawcą takich serwisów, jak Gazeta.pl, Sport.pl, Moto.pl, Plotek.pl, Avanti24.pl i eDziecko.pl.
Dołącz do dyskusji: Treści premium o designie, modzie i sztuce w Gazeta.pl. Ruszył Magazyn Projekt