Magdalena Kudłacz w nowym dziale click community
Do zespołu agencji click community dołączyła Magdalena Kudłacz. Objęła stanowisko product managera w nowo utworzonym dziale rozwoju produktów i usług.

Do jej obowiązków należy m.in. zbudowanie marki parasolowej click network, pod którą rozwijać się będą poszczególne dywizje: click community, click apps, click performance, click commerce oraz click content. Wykreowanie i wdrożenie strategii e-marketingowej dla tych dywizji wiąże się z dynamicznym wzrostem firmy click community.
Magdalena Kudłacz od ponad 5 lat zajmuje się marketingiem internetowym. Związana była m.in. z agencją Krakweb.pl, gdzie przez dwa lata była specjalistą ds. marketingu. Pracowała też jako specjalista ds. marketingu internetowego w Nowy Styl Group.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Magdalena Kudłacz w nowym dziale click community