Marcin Kasprzak redaktorem naczelnym miesięcznika „Logo”
Od stycznia przyszłego roku Marcin Kasprzak obejmie stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika „Logo”(Agora). Zastąpi Mikołaja Kirschkego, który odchodzi z firmy.

O tym, że w kierownictwie „Loga” szykują się zmiany portal Wirtualnemedia.pl informował już dwa miesiące temu - w październiku br. redaktor naczelny miesięcznika „Logo” Mikołaj Kirschke oraz jego zastępca Piotr Zabłocki zdecydowali się odejść z Agory. Dziennikarze wyjaśniali wówczas, że ich decyzja zbiegła się z przeprowadzanymi w spółce zwolnieniami grupowymi.
Nowym redaktorem naczelnym miesięcznika „Logo” będzie Marcin Kasprzak, a funkcję obejmie w styczniu 2017 roku. Kasprzak przechodzi do Agory z wydawnictwa Marquard Media Polska, gdzie pracował od 2012 roku - ostatnio był redaktorem magazynu „Esquire”, a wcześniej miesięcznika „Playboy”. W Marquard Media Polska odpowiadał również za wydania specjalne „Kreator” (dodatek do magazynu „Playboy”) oraz „The Big Black Book” (dodatek do magazynu „Esquire”).
W przeszłości był redaktorem naczelnym magazynu „On i Kropka” dołączanego do „Kropka TV”, w latach 2009-2012 pisał do „Malemena”, współpracował też m.in. z magazynami „Fashion Magazine”, „Classic Auto” i „Mercedes-Benz magazyn” oraz portalami „Onet Biznes”, „Onet Podróże” czy „Biznes.pl”.
- Nie będę serwować czytelnikom bajeczki o wyidealizowanym świecie, który nie istnieje. Wierzę, że znajdzie się czytelnik, dla którego liczy się normalność i naturalność. Chcę, by „Logo” trafiało do takiego czytelnika, który - choć jest wymagający - to nie musi niczego udowadniać i z dystansem patrzy na świat - mówi Marcin Kasprzak.
Od listopada wydawcą miesięcznika „Logo” jest Piotr Hendel, który wcześniej zajmował się tytułami „Cztery Kąty”, „Dom&Wnętrze”, „Magnolia” oraz „Ładny Dom”. Agora nie planuje kolejnych zmian w magazynie.
Marcin Kasprzak jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marcin Kasprzak redaktorem naczelnym miesięcznika „Logo”