Maria Peltz-Orlińska dyrektorem ds. produktu i rozwoju contentu w Edipresse Polska
Od lutego do zespołu Edipresse Polska dołączyła Maria Peltz-Orlińska, która będzie odpowiadać za strategię i rozwój produktów contentowych.
Od lutego Edipresse Polska zmienia strukturę w obszarze zarządzania projektami digitalowymi. Za strategię i rozwój produktów contentowych odpowiadać będzie Maria Peltz-Orlińska, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. produktu i rozwoju contentu.
Peltz będzie odpowiadać za całość obszaru związanego z tworzeniem treści i rozwój produktowy portali: Polki.pl, Wizaz.pl, Gotujmy.pl, Viva.pl, Party.pl i Mamotoja.pl, Urodazycia.pl. Będzie bezpośrednio współpracowała z Agnieszką Wicher-Szczesną, członkiem zarządu Edipresse Polska, która odpowiada m.in. za rozwój produktów mediowych spółki.
- Wdrożenie nowej struktury to kontynuacja zmian, które rozpoczęliśmy w 2020 roku. Dzieląc odpowiedzialność za zarządzanie produktami w taki sposób, będziemy mogli mocniej skoncentrować się na szukaniu najlepszych rozwiązań dla każdego z obszarów, zarówno contentu, jak i społeczności - tłumaczy Wicher-Szczesna, członek zarządu Edipresse Polska.
Natomiast za rozwój produktów i projektów społecznościowych będzie odpowiadał Piotr Król, który awansował na stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktu i społeczności. Wspierać go będzie Katarzyna Brasiak-Filipczyk, która objęła stanowisko head of communites i będzie odpowiedzialna za społeczności w dziale Beauty, Lifestyle i Parenting. Zespół kierowany przez Piotra Króla podlega Maciejowi Klepackiemu, dyrektorowi generalnemu Edipresse Polska.
Peltz-Orlińska ostatnio w Wirtualnej Polsce
Maria Peltz-Orlińska ostatnio była związana z Wirtualną Polską jako dyrektor departamentu Lifestyle. Wcześniej - przez 5 lat pracowała w Burda Media Polska, gdzie jako dyrektor produktu i contentu zarządzała redakcjami internetowymi oraz brała udział w procesie digitalizacji zespołów odpowiedzialnych za media drukowane. Wcześniej była związana m.in. z Gazeta.pl (Agora S.A.), naTemat.pl oraz Grupą ZPR Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Maria Peltz-Orlińska dyrektorem ds. produktu i rozwoju contentu w Edipresse Polska