Marketing z lokalizacją
Zajmująca się marketingiem mobilnym firma MobileGO organizuje dla Fiat Auto Poland promocję wykorzystującą technologie mobilne
|
Akcja organizowana jest przy udziale sieci Era - przekaz reklamowy wysłany jest również do kilkudziesięciu tysięcy zarejestrowanych użytkowników bramki SMS na portalu www.era.pl. Ponadto informacja o Drzwiach Otwartych zostanie umieszczona w serwisie Era Omnix.
Przy okazji akcji promocyjnej wykorzystana zostanie mobilna technologia lokalizacyjna we wszystkich kanałach informacyjnych Ery. Dzięki temu użytkownicy telefonów komórkowych tej sieci znajdujący się w odległości 6 kilometrów od danego salonu Fiata otrzymają informację o Drzwiach Otwartych poprzez wybrany kanał informacyjny aktywowany w swoim telefonie komórkowym.
Organizatorzy akcji uważają, że wykorzystanie technologii lokalizacyjnej jest kolejnym krokiem w kierunku maksymalnego dostosowania przekazu reklamowego do wymagań odbiorcy
Inne
Dołącz do dyskusji: Marketing z lokalizacją