Marriott International ponownie uruchamia własną sieć retail media
Sieć hoteli Marriott International, po trzyletnim okresie testowym, na nowo uruchamia własną sieć retail media na zamówienie – Marriott Media.
 
                                Po trzech latach tego, co dyrektor generalny sieci nazywa "przedłużonym okresem testów i weryfikacji koncepcji" wraz z reklamodawcami, takimi jak Visa i Pepsi, Mariott zaprezentuje w pełni zrealizowaną i przemianowaną ofertę na festiwalu Cannes Lions w 2025 roku.
Marriott Media, znany również jako Riott Media, sprzedaje reklamy cyfrowe w aplikacji i na stronie internetowej sieci hoteli, a także na ekranach telewizorów w prawie milionie pokoi hotelowych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Może też przygotować indywidualne rozwiązania dla reklamodawców zainteresowanych kierowaniem reklam do odbiorców przy użyciu własnych danych od 230 milionów członków programu lojalnościowego Marriott.
– Celem firmy jest zbudowanie “sieci medialnej dla podróżnych” w oparciu o tworzenie lepszych doświadczeń klientów z partnerami, którzy są istotni zarówno dla naszej marki, jak i dla klienta – mówi Peggy Roe, wiceprezes wykonawcza i dyrektor ds. klientów w Marriott.
Docelowo Riott Media na całym świecie
Chris Norton został awansowany na stanowisko dyrektora generalnego Riott Media. Norton był starszym wiceprezesem ds. marketingu, aktywacji danych i personalizacji od 2021 roku po czterech i pół roku pracy w należącej do Publicis firmie Epsilon, gdzie współpracował z Marriottem jako klientem.
Obecnie Riott Media działa tylko w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Ale ostatecznie, według Nortona, firma zamierza rozszerzyć swój zasięg na 1,7 miliona pokoi hotelowych Marriott na całym świecie.
Przykładem wykorzystania Riott Media jest kampania Gatorade. Reklamy spowodowały 8,5-procentowy wzrost zamiaru rozważenia zakupu marki, na podstawie danych zebranych podczas badania. W hotelach, w których wyświetlano reklamy Gatorade, a marka sprzedawała swój produkt, Gatorade odnotował wzrost konsumpcji o siedem punktów procentowych.
 
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Marriott International ponownie uruchamia własną sieć retail media