Marta Frączek dyrektor kreatywną newonce.media
Marta Frączek zaczęła pracę jako dyrektor kreatywna w newonce.media. Poprzednio była związana z agencją Saatchi & Saatchi IS.

W newonce.media Frączek będzie kierować działem kreacji zorientowanym na projekty komercyjne. Pod koniec lipca do zespołu firmy dołączyła Paula Gurgul, obejmując nowo utworzone stanowisko account directora.
- Po prawie 12 latach pracy w sieciowych agencjach reklamowych niezwykle pociągające wydaje mi się tworzenie komunikacji w innym modelu kontaktu z klientem w wyjątkowym ekosystemie mediowym. Przyciągnęła mnie energia newonce’a, szybkość reagowania na trendy, potencjał kreatywny i możliwość zbudowania zupełnie innego procesu, w którym naturalnie mieszają się kompetencje członków zespołu. Cieszę się, że mogę wykorzystać moje agencyjne doświadczenie w tak ciekawej i dynamicznie rozwijającej się biznesowo strukturze - komentuje Marta Frączek.
Poprzednio Marta Frączek przez osiem lat pracowała w agencji Saatchi & Saatchi IS, od końcówki 2017 roku pełniła funkcję associate creative director.
Pracę w branży reklamowej zaczęła w 2008 roku. Współtworzyła wielokanałowe, zintegrowane kampanie reklamowe dla wielu polskich i zagranicznych firm i marek, m.in. IKEA, Carrefour, Mercedes, Milka, Gillette, Microsoft, Old Spice, head&shoulders, GSK, Alivia i Somersby.
Do newonce.media należą serwisy internetowe newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio i drukowany magazyn „newonce.paper”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marta Frączek dyrektor kreatywną newonce.media