Łukasz Rosiński odszedł z newonce.media do agencji albo albo. "Kolejne niezwykle ciekawe wyzwanie"
Na początku maja Łukasz Rosiński dołączył do agencji digitalowej albo albo. Objął tam funkcję szefa kreacji i strategii. Przez ostatni rok był dyrektorem kreatywnym w newonce.media. - Znalazłem miejsce, w którym mój potencjał będzie lepiej eksplorowany - mówi nam Łukasz Rosiński.

Łukasz Rosiński dyrektorem kreatywnym w newonce.media był przez ostatni rok. Odszedł stamtąd pod koniec kwietnia. - Rozstaliśmy się w dobrych relacjach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mih Michalski, szef newonce.media. - Nie szukamy nikogo na stanowisko, które zajmował Łukasz. Chcemy połączyć ze sobą działy graficzny, wideo i foto. Będziemy szukać osoby traffikującej pracę w dziale kreacji.
- Z newonce.media nadal mam bardzo dobre stosunki - przekonuje Łukasz Rosiński. - Znalazłem jednak miejsce, w którym mój potencjał będzie lepiej eksplorowany, gdzie mam szansę na rozwój zawodowy i zwiększenie własnych kompetencji.
Łukasz Rosiński na początku maja objął stanowisko szefa kreacji i strategii w agencji digitalowej albo albo. - Łukasz ma bardzo mocne kompetencje kreatywne. Ma też wizję tego, w jakim kierunku albo albo jako agencja powinna podążać i co jest kluczowe dla naszego dalszego rozwoju. Właśnie to kompletne spojrzenie oraz wcześniejsze doświadczenia Łukasza sprawiły, że zdecydowałam się na tę współpracę - mówi nam Agata Twardowska, dyrektor zarządzająca i współzałożycielka agencji albo albo.
Łukasz Rosiński przez rok w newonce.media
- Współpraca z albo albo będzie dla mnie kolejnym niezwykle ciekawym wyzwaniem - podkreśla Łukasz Rosiński. - Dołączam do agencji o szerokim portfolio, obejmując zarządzanie bardzo zdolnym zespołem. Wierzę, że wspólnie uda nam się realizować wymagające i niestandardowe wyzwania kreatywne, których nie mogę się już doczekać.
Agencja kreatywna albo albo działa od 2010 r. Od początku specjalizuje się w digitalowym storytellingu w oparciu o content.
Łukasz Rosiński przed rozpoczęciem pracy w newonce.media był związany z agencją Endorfina Events, gdzie spędził ponad osiem lat, pod koniec był tam kierownikiem zespołu projektowego. W październiku 2011 r. objął stanowisko event producera w agencji El Padre. Wcześniej był związany m.in. z Zara Polska.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Łukasz Rosiński odszedł z newonce.media do agencji albo albo. "Kolejne niezwykle ciekawe wyzwanie"