Marta Maksymowicz: z Infinity do San Markos
Marta Maksymowicz objęła stanowisko senior account managera w agencji San Markos. Wcześniej pracowała w Infinity.
Marta Maksymowicz jest związana z branżą marketingową od 10 lat. Doświadczenie zdobywała pracując w agencji Infinity, gdzie na początku zajmowała się eventami, kampaniami edukacyjnymi i społecznymi, a następnie w dziale client service pełniła funkcję account directora, odpowiadając m.in. za przygotowanie ofert i kosztorysów w zakresie realizacji reklamowych ATL, BTL i digital.
Realizowała kampanie dla takich marek i producentów jak Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Mazda, Teva, Egis, Polkomtel (Plus) i PZU. Przez ostatnie 3 lata opiekowała się klientami publicznymi agencji, takimi jak Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, PFRON, Główny Inspektorat Sanitarny czy Kopalnia Soli „Wieliczka”.
Maksymowicz jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Studiowała także na Uniwersytecie Wiedeńskim.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marta Maksymowicz: z Infinity do San Markos