McDonald’s kompletuje dziecięcą eskortę na mundial w Rosji (wideo)
20 marca sieć fast food McDonald's Polska rusza z konkursem, w którym wybierze członków dziecięcej eskorty na mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. Akcji towarzyszy kampania reklamowa autorstwa agencji DDB&tribal.

W poniedziałek wystartowała teaserowa kampania zapowiadająca konkurs i zachęcająca do odwiedzenia związanej z nim strony internetowej dzieciecaeskorta.mcdonalds.pl.
Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu krótkiego filmu wideo (maksymalnie 90 sek.), w którym dziecko zaprezentuje dowolną piłkarską sztuczkę. Spośród nadesłanych zgłoszeń zostanie wybrana 11 dzieci, które pojadą do Rosji na mecz Polski z Senegalem rozgrywany w ramach tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej.
W konkursie mogą uczestniczyć dzieci urodzone między 20 czerwca 2008 roku a 19 czerwca 2012 roku. Dodatkowo, dziecko i rodzic muszą mieć ważne paszporty do 1 stycznia 2019 roku.
Kampania teaserowa potrwa do 19 marca, a potem konkursu - rozpocznie się jej właściwa odsłona. Działania obejmują internet (spoty, reklamy display, social media, search) oraz restauracje McDonald's (materiały POP, ulotki).
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja DDB&tribal.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: McDonald’s kompletuje dziecięcą eskortę na mundial w Rosji (wideo)