McDonald’s promuje nowe kanapki i szklanki Coca-Cola
W restauracjach McDonald’s do menu trafiły nowe kanapki i sałatka oraz rozpoczęła się kolejna odsłona promocji „Szklanka Coca-Cola gratis”. Wspierają to działania reklamowe przygotowane przez firmy DDB, Tribal DDB i Macroscope OMD.
Nowości w menu McDonald’s – Kanapka Szefa Kuchni, Kanapka Szefowej, Sałatka Śródziemnomorska oraz pomidorki koktajlowe w zestawach Happy Meal i osobno – są wspierane reklamami internetowymi.
Natomiast promocji pod hasłem „Szklanka Coca-Cola gratis” – w ramach której przy zakupie McZestawu Powiększonego lub Sałatki Premium otrzymuje się za darmo jedną z 6 kolorowych szklanek Coca-Cola – towarzyszą informacje w serwisie internetowym McDonald’s, materiały w samych restauracjach oraz reklamy outdoorowe w największych miastach.
Kreację kampanii outdoorowej i komunikację w restauracjach przygotowała agencja reklamowa DDB. Za kreację i produkcję reklam i serwisu internetowego odpowiada agencja Tribal DDB. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: McDonald’s promuje nowe kanapki i szklanki Coca-Cola