Meble Tylko reklamują się w niemieckiej telewizji
Polska marka mebli Tylko po raz pierwszy komunikuje swoje rozwiązania spotem telewizyjnym, stworzonym we współpracy z agencją Pomysły. Film będzie emitowany w Niemczech, na największym dla producenta rynku w Europie.

Spot opowiada historię astronauty, który po powrocie do domu potrzebuje miejsca na swoje kosmiczne pamiątki: niepasujący do regularnej półki hełm oraz… jeszcze coś. Dzięki temu, że regały Tylko można zaprojektować z dokładnością co do centymetra, bohater tworzy idealnie dopasowany mebel.
- Chcemy zdecydowanie rozwijać naszą obecność na głównych rynkach Europy. Wiemy, że nasza obietnica magicznie łatwo personalizowanych mebli wysokiej jakości jest bardzo dobrze odbierana przez europejskich konsumentów. Zdecydowaliśmy się na koncepcję która jednocześnie przedstawia nas masowemu odbiorcy jako nowoczesne, unikalne rozwiązanie które dopasuje się do ich indywidualnych potrzeb a jednocześnie, co kluczowe dla firmy D2C, będzie budowała ruch na stronie. Koncept zaproponowany przez agencję Pomysły spełniał świetnie obydwa założenia - tłumaczy założenia kampanii Jakub Eichelberger, head of brand marketing marki Tylko.
Za koncepcję kreatywną filmu odpowiada agencja Pomysły, a produkcję Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Rio de Post, dźwiękiem Juice. Reżyserem spotu jest Krzysztof Grajper.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Meble Tylko reklamują się w niemieckiej telewizji