MediaSpurs wchodzi na polski rynek, nawiązuje współpracę z FOMO
Na polski rynek wchodzi MediaSpurs, agencja konsultingowa specjalizująca się w marketingu i sprzedaży w mediach. Nawiązała strategiczne partnerstwo z FOMO (Family of Out Media Organizations), europejskim dystrybutorem treści rozrywkowych związanych z tematyką LGBTQI+. Dyrektorem MediaSpurs jest Łukasz Wysocki.
MediaSpurs będzie zarządzać marketingiem i rozwojem biznesu dla produktów OUTtv i OUTfilm w Polsce.
Należący do FOMO, OUTtv, lifestylowy kanał skierowany do społeczności LGBTQI+, zadebiutował w ofercie Amazon, jako pierwszy polski kanał LGBTQI+. OUTtv oferuje bogatą bibliotekę filmów artystycznych i dokumentalnych, reality show i seriali LGBTQI+. Dodatkowo, treści OUTtv dostępne są w ofercie pierwszej w Polsce usłudze VOD dedykowanej LGBTQI+, OUTFilm, która gromadzi największą kolekcję kina queer w kraju.
- Partnerstwo z FOMO nie tylko jest zgodne z naszymi wartościami, ale także wprowadza na rynek unikalny i wyjątkowy produkt, wzmacniając nasze zobowiązanie do dostarczania nowatorskich rozwiązań dla naszych klientów – mówi Łukasz Wysocki, managing director w MediaSpurs.
Łukasz Wysocki pełni w MediaSpurs funkcję dyrektora marketingu i business development dla OUTtv. Odpowiada za wszystkie działania marketingowe 360 oraz rozwój dystrybucji OUTtv do polskich platform i operatorów.
- Współpracując z MediaSpurs, mamy nadzieję zwiększyć rozpoznawalność naszych marek i usług w całej Polsce, znacznie rozszerzając naszą dostępność w ofercie operatorów. Naszym celem jest wykorzystanie OUTtv & OUTfilm do powtórzenia sukcesu odniesionego w innych krajach europejskich. Dzięki doświadczeniu i profesjonalizmowi MediaSpurs, oczekujemy znacznego rozwoju naszych produktów na polskim rynku – Marc Putman, założyciel i CEO w FOMO.
Rola MediaSpurs w obsłudze OUTtv i OUTFilm koncentruje się strategiczne na marketingu i rozwoju oferty FOMO w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Agencja ma na celu wspierać nowe możliwości biznesowe oraz ewolucję polskiej branży medialnej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: MediaSpurs wchodzi na polski rynek, nawiązuje współpracę z FOMO