„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w październiku ub.r. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „CKM”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Men’s Health”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w październiku 2016 roku wyniosła 39 786 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 6,69 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 27,75 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 26 166 egz.
Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora), które przed rokiem było czwarte. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 7,61 proc. do 20 142 egz.
Na kolejną lokatę spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 31,68 proc. do 17 120 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników męskich.
Sprzedaż ogółem wrześniowo-październikowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 6 901 egz., po spadku względem trzeciego numeru o 16,52 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego 2015 roku.
Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w październiku 2016 r. poszedł w dół o 4,67 proc. do poziomu 20 362 egz.
Wirtualnemedia.pl | październik | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Men's Health Edycja Polska | 88 215 | 39 786 | 39 786 | 98 475 | 42 637 | 42 637 | -6,69% |
Playboy | 57 987 | 26 166 | 26 166 | 68 000 | 36 416 | 36 216 | -27,75% |
Logo | 66 000 | 21 541 | 20 142 | 70 000 | 25 337 | 21 801 | -7,61% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 39 994 | 17 120 | 17 120 | 53 000 | 25 123 | 25 059 | -31,68% |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Esquire MAN AT HIS BEST | 24 001 | 6 901 | 6 901 | 40 013 | 10 012 | 8 267 | -16,52% |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Forbes. Profit | 36 748 | 20 824 | 20 362 | 41 003 | 21 749 | 21 359 | -4,67% |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM” - było to 22,26 proc. Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 6,38 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Men's Health Edycja Polska | 88 215 | 39 786 | 39 786 | 88 295 | 42 856 | 42 856 | -7,16% |
Playboy | 57 987 | 26 166 | 26 166 | 57 988 | 29 781 | 29 781 | -12,14% |
Logo | 66 000 | 21 541 | 20 142 | 54 000 | 25 966 | 20 517 | -1,83% |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 39 994 | 17 120 | 17 120 | 41 994 | 22 021 | 22 021 | -22,26% |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Esquire MAN AT HIS BEST | 24 001 | 6 901 | 6 901 | - | - | - | - |
Wirtualnemedia.pl | |||||||
Forbes. Profit | 36 748 | 20 824 | 20 362 | 36 478 | 19 692 | 19 140 | 6,38% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem
Na półce leży natomiast Playboy 12/2016, niestety nie było jeszcze na niego czasu...