„Men’s Health” liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół „CKM”
W listopadzie 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2013 roku wyniosła 56 129 egz. i względem listopada 2012 roku była wyższa o 1,97 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 11,19 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 41 283 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,21 proc. do 32 855 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 4,62 proc. do 32 470 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 27 216 egz., po spadku o 2,90 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Buisness Communcations) wzrósł o 203,60 proc. do poziomu 20 262 egz.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 56 129 | 55 043 |
Playboy | 41 283 | 46 485 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 32 855 | 37 855 |
Logo | 32 470 | 34 041 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 27 216 | 28 028 |
Sukces | 20 262 | 6 674 |
W porównaniu do października 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich (o 0,50 proc.) również pochwalić się mógł „Men’s Health”. Z kolei najwięcej straciło w tym ujęciu „Logo” - było to 13,91 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | listopad | październik |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 56 129 | 55 849 |
Playboy | 41 283 | 43 501 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 32 855 | 34 593 |
Logo | 32 470 | 37 716 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 27 216 | 24 835 |
Sukces | 20 262 | 20 920 |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół „CKM”