„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
W 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił dwumiesięcznik „Esquire”.

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2016 roku wyniosła 43 715 egz. Względem poprzedniego roku była ona niższa o 11,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska) - spadek o 19,49 proc. do 29 772 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora), który awansował z miejsca czwartego. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 9,76 proc. do 22 199 egz.
Z kolei na kolejną lokatę spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 21,95 proc. do 21 218 egz.
Na ostatniej pozycji znalazł się dwumiesięcznik „Esquire” (Marquard Media Polska), który wydawany jest od 27 lutego ub.r. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 8 280 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 23,71 proc.
Średni wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w ub.r. stopniał o 12,07 proc. do poziomu 21 763 egz.

W grudniu 2016 roku liderem wśród pism męskich był „Playboy”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2015 roku zmniejszyła się o 21,67 proc. do 39 070 egz.
Drugi był „Men’s Health” (37 207 egz.; spadek o 5,96 proc.), który wyprzedził „CKM” (21 011 egz.; w dół o 24,09 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Sprzedaż ogółem listopadowo-grudniowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” wyniosła 10 229 egz., po wzroście względem czwartego numeru o 10,19 proc. - jedynym w zestawieniu. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego 2015 roku.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”