Z Canal+ Polska odszedł szef marketingu sportowego
Michał Łada, od prawie dwóch lat sports communication senior brand manager w Canal+ Polska, odszedł z firmy. – Wtorek był moim ostatnim dniem w Canal+ Polska. Nie ukrywam, była to bardzo trudna, ale też w pełni przemyślana decyzja – napisał w mediach społecznościowych.

Łada został szefem marketingu sportowego w Canal+ we wrześniu 2023 roku. Wcześniej był m.in. dyrektorem sprzedaży i marketingu, a także rzecznikiem prasowym Wisły Płock, a także redaktorem i dziennikarzem sportowym Płock Portal Plocman, serwisu WP Sportowe Fakty czy serwisu Balkanistyka.org.
– Prawie dwuletnia przygoda w strukturach tak renomowanej marki pozwoliła mi znacznie poszerzyć horyzonty, rozwinąć umiejętności, nieco inaczej spojrzeć na pewne zagadnienia i samo podejście do nowoczesnego marketingu sportowego – stwierdził na portalach X i Linkedin.com. Canal+ w czwartek nie zdradził, kto go zastąpi.
Były szef marketingu sportowego Canal+ nie poinformował o swojej przyszłości zawodowej. – Pragnę serdecznie podziękować wszystkim, których spotkałem na swojej drodze - ekspertom w swoich dziedzinach, ludziom, którzy o tym biznesie wiedzą absolutnie wszystko - zaczynając od mojego zespołu, po cały marketing i wszystkie obszary firmy. To był zaszczyt móc z Wami pracować! – napisał.
Zmiany personalne w Canal+ Polska
Pod koniec kwietnia informowaliśmy, że Patrycja Orłowska, dotychczasowa szefowa audience development w Ringier Axel Springer Polska, przechodzi do Canal+ Polska. Objęła tam nowo utworzone stanowisko social & new media director. Odpowiada całościowo nie tylko za strategię i egzekucję działań w mediach społecznościowych Canal+, ale również za opracowanie i wdrażanie niestandardowych aktywacji marketingowych z pogranicza digitalu, contentu i performancu wykorzystujących potencjał tzw. new media.
W marcu rada nadzorcza Canal+ Polska powołała Adama Skręta na stanowisko wiceprezesa ds. cyfrowych (Chief Digital Officer). Skręt dołączył do firmy w 2021 roku na stanowisko Dyrektora Pionu Digital Growth, gdzie był odpowiedzialny za rozwój serwisu streamingowego Canal+ oraz wspierał cyfrową transformację firmy.
Z początkiem marca do Canal+ dołączyła Karolina Niedzielska-Gruca, która objęła stanowisko dyrektorki kreatywnej. Przejęła obowiązki Mateusza Iwana. Jest odpowiedzialna m.in. za tworzenie i wdrażanie spójnej strategii wizualnej i kreatywnej Canal+ w obszarze streamingu w aplikacji Canal+, telewizji, digitalu i social mediach, oraz planowanie i nadzorowanie wszystkich prac związanych z procesem kreacji w zakresie realizacji strategii programowej i marketingowej.
Jesienią zeszłego roku do zespołu Canal+ Polska przeszła z Ringier Axel Springer Polska Ewa Soroka, która objęła stanowisko dyrektorki marketingu. Jest odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki Canal+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B. Do lipca 2024 roku stanowisko zajmowała Joanna Kloskowska.
Według nowej strategii globalnej Canal+, sport ma być jedną z najważniejszych części oferty programowej dostawcy płatnej telewizji. W Polsce wizytówką Canal+ były przez lata mecze PKO BP Ekstraklasy. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy nadawca pozyskał też prawa do Ligi Mistrzów UEFA, gal KSW, a od nowego sezonu będzie pokazywał wszystkie mecze Premier League.
Dołącz do dyskusji: Z Canal+ Polska odszedł szef marketingu sportowego