Mindspot osługuje w mediach społecznościowych markę innogy go
Agencja Mindspot Communication & Media wygrała przetarg na obsługą kanałów social media nowej usługi car sharingowej innogy go.

Zespół Mindspot stworzył i prowadzi dwa nowe kanały innogy go!, na Facebooku i Instagramie. Odpowiada także za płatne działania reklamowe marki w social media oraz koordynację współprac z influencerami.
Obsługą ze strony agencji zajmuje się sześcioosobowy zespół pod kierownictwem Piotra Siemaszko i Piotra Szychowskiego.
innogy go! to elektryczny, bezspalinowy car sharing. Flota 250 BMW i3 jest już dostępna w Warszawie, wkrótce będzie liczyła aż 500 samochodów.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mindspot osługuje w mediach społecznościowych markę innogy go