Mistrz Formuły 1 w reklamie Heineken
Producent piwa Heineken zainicjował kampanię "Najlepszy kierowca" z udziałem dwukrotnego mistrza Formuły 1 Maxa Verstappena. Kierowca promuje bezalkoholowe piwo.

Heineken, globalny partner F1, zaprezentował dziś swoją najnowszą globalną kampanię reklamową "When You Drive, Never Drink", zatytułowaną "The Designated Driver". W kampanii występuje obecny mistrz świata F1 i ambasador Heineken 0.0, Max Verstappen. W kampanii promuje bezalkoholowe piwo i odpowiedzialne spożycie alkoholu.
Max Verstappen promuje bezalkoholowego Heinekena
W nowej kampanii kierowca Oracle Red Bull Racing jest przedstawiany podczas spotkań towarzyskich z przyjaciółmi i wielokrotnie wybierany do roli kierowcy, ponieważ jest "najlepszym kierowcą". Bohater spotu w sprytny sposób podkreśla, że chociaż niektórzy z najlepszych kierowców pochodzą ze świata F1, decyzja powinna opierać się wyłącznie na tym, kto nie pił, chyba że to napój bezalkoholowy.
- Podczas jazdy kluczowa jest jasność i skupienie, szczególnie jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Oprócz pracy nad nadchodzącą, ekscytującą nową inicjatywą gamingową z Heinekenem o nazwie Player 0.0, jestem dumny z tego, że jako ambasador Heineken 0.0 pomagam promować odpowiedzialne picie wśród fanów sportów motorowych na całym świecie. Kręcenie tej kampanii było świetną zabawą - mówi Max Verstappen.
Max Verstappen to urodzony w Belgii, a reprezentujący Holandię dwukrotny mistrz świata Formuły 1 w sezonach 2021 i 2022.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 



 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mistrz Formuły 1 w reklamie Heineken