Moduł "Nieruchomości" z serwisu PAP promowany w pociągach Pendolino
W składach Express InterCity Premium pojawią się spoty reklamowe promujące nowy moduł „Nieruchomości” w serwisie ekonomicznym PAP Biznes. Kampanię przygotowała firma doradcza JLL świadcząca usługi na rynku nieruchomości.

– Jesteśmy przekonani, że dzięki tej wszechstronności, okażą się one interesujące i przydatne dla setek tysięcy pasażerów podróżujących pociągami EIP w całej Polsce. Serdecznie zachęcamy wszystkich do korzystania z serwisu biznes.pap.pl jako rzetelnego źródła wiedzy na temat rynku nieruchomości – powiedziała Anna Wasilewska-Dąbek stojąca na czele działu Marketing & PR JLL w Polsce, który przygotował i zrealizował kampanię adresowaną do podróżujących pociągami Pendolino.
JLL i Polska Agencja Prasowa pod koniec maja br. ogłosiły nawiązanie strategicznego partnerstwa, którego efektem jest uruchomienie w serwisie PAP Biznes nowego modułu informacyjnego poświęconego rynkowi nieruchomości.
Jedną z kluczowych funkcjonalności modułu stanowi baza dostarczanych przez JLL danych dotyczących rynku nieruchomości mieszkaniowych, biurowych, magazynowych oraz handlowych. Dane JLL dostępne w serwisie PAP Biznes obejmują zarówno rynek nieruchomości komercyjnych, jak i mieszkaniowych.
JLL jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości, obecną na ponad 80 rynkach. W Polsce działa od ponad 30 lat, zatrudniając około 2 tysiące osób w sześciu lokalizacjach.
Dołącz do dyskusji: Moduł "Nieruchomości" z serwisu PAP promowany w pociągach Pendolino