SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Moduł "Nieruchomości" z serwisu PAP promowany w pociągach Pendolino

W składach Express InterCity Premium pojawią się spoty reklamowe promujące nowy moduł „Nieruchomości” w serwisie ekonomicznym PAP Biznes. Kampanię przygotowała firma doradcza JLL świadcząca usługi na rynku nieruchomości.

mat.prasowe mat.prasowe

– Jesteśmy przekonani, że dzięki tej wszechstronności, okażą się one interesujące i przydatne dla setek tysięcy pasażerów podróżujących pociągami EIP w całej Polsce. Serdecznie zachęcamy wszystkich do korzystania z serwisu biznes.pap.pl jako rzetelnego źródła wiedzy na temat rynku nieruchomości – powiedziała Anna Wasilewska-Dąbek stojąca na czele działu Marketing & PR JLL w Polsce, który przygotował i zrealizował kampanię adresowaną do podróżujących pociągami Pendolino.

JLL i Polska Agencja Prasowa pod koniec maja br. ogłosiły nawiązanie strategicznego partnerstwa, którego efektem jest uruchomienie w serwisie PAP Biznes nowego modułu informacyjnego poświęconego rynkowi nieruchomości.

Jedną z kluczowych funkcjonalności modułu stanowi baza dostarczanych przez JLL danych dotyczących rynku nieruchomości mieszkaniowych, biurowych, magazynowych oraz handlowych. Dane JLL dostępne w serwisie PAP Biznes obejmują zarówno rynek nieruchomości komercyjnych, jak i mieszkaniowych. 

JLL jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości, obecną na ponad 80 rynkach. W Polsce działa od ponad 30 lat, zatrudniając około 2 tysiące osób w  sześciu lokalizacjach.

Dołącz do dyskusji: Moduł "Nieruchomości" z serwisu PAP promowany w pociągach Pendolino

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl