„Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich, „Cztery Kąty” z największym spadkiem
W maju br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Tytuł Agory zanotował największy spadek w zestawieniu, a zyskała tylko „Weranda”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w maju 2016 roku wyniosła 55 835 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 1,50 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem były „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 29,76 proc. do poziomu 35 927 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 34 775 egz., po spadku o 4,81 proc.
Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 9,37 proc. do 7 642 egz.
|
maj |
Dynamika |
||||||
|
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
|
Moje Mieszkanie |
108 000 |
55 836 |
55 835 |
108 000 |
55 185 |
55 012 |
1,50% |
|
Cztery Kąty |
90 000 |
40 056 |
35 927 |
107 000 |
56 505 |
51 148 |
-29,76% |
|
M jak Mieszkanie |
91 000 |
34 795 |
34 775 |
91 500 |
36 833 |
36 532 |
-4,81% |
|
Weranda |
43 860 |
21 884 |
21 884 |
43 000 |
27 983 |
27 983 |
-21,80% |
|
Dobre Wnętrze |
35 801 |
13 830 |
11 351 |
35 800 |
15 002 |
12 430 |
-8,68% |
|
Dom & Wnętrze |
22 500 |
11 642 |
7 642 |
20 700 |
7 685 |
6 987 |
9,37% |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem, wynoszącym 34,61 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotowały tutaj „Cztery Kąty” - było to 25,28 proc.
|
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
maj |
kwiecień |
|||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
|
Moje Mieszkanie |
108 000 |
55 836 |
55 835 |
108 388 |
56 674 |
56 674 |
-1,48% |
|
Cztery Kąty |
90 000 |
40 056 |
35 927 |
120 000 |
53 273 |
48 082 |
-25,28% |
|
M jak Mieszkanie |
91 000 |
34 795 |
34 775 |
91 400 |
45 350 |
45 350 |
-23,32% |
|
Weranda |
43 860 |
21 884 |
21 884 |
43 000 |
27 021 |
27 021 |
-19,01% |
|
Dobre Wnętrze |
35 801 |
13 830 |
11 351 |
35 800 |
14 578 |
12 049 |
-5,79% |
|
Dom & Wnętrze |
22 500 |
11 642 |
7 642 |
24 620 |
10 548 |
5 677 |
34,61% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich, „Cztery Kąty” z największym spadkiem