„Moje Mieszkanie” na czele magazynów wnętrzarskich. „Cztery Kąty” mocno tracą
W październiku ub.r. nowym liderem sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”. Wyprzedziło ono magazyn „Cztery Kąty”, który odnotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w październiku 2014 roku wyniosła 57 830 egz., po wzroście w skali roku o 11,88 proc. - największym w zestawieniu. W październiku 2013 roku pismo to zajmowało miejsce drugie.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję spadły „Cztery Kątów” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 18 proc. do poziomu 50 446 egz.
Ostatnią miejsce na podium zajął, również wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 46 463 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej o 4,38 proc.
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 17,26 proc., odnotował magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), którego sprzedaż ogółem wyniosła 8 118 egz.
|
ZKDP |
październik |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Moje Mieszkanie |
102 082 |
57 830 |
57 830 |
92 000 |
51 726 |
51 691 |
|
Cztery Kąty |
118 000 |
55 811 |
50 446 |
116 000 |
61 881 |
61 519 |
|
M jak Mieszkanie |
92 400 |
46 548 |
46 463 |
92 000 |
48 656 |
48 593 |
|
Weranda |
43 800 |
27 157 |
27 157 |
43 700 |
26 561 |
26 561 |
|
Dobre Wnętrze |
37 000 |
13 835 |
13 740 |
36 800 |
15 473 |
15 404 |
|
Dom & Wnętrze |
25 250 |
10 123 |
8 118 |
27 000 |
14 423 |
6 923 |
W październiku 2014 roku w porównaniu do września 2014 wszystkie pisma odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - było to 22,43 proc.
|
ZKDP |
2014 |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
październik |
wrzesień |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Moje Mieszkanie |
102 082 |
57 830 |
57 830 |
102 405 |
58 571 |
58 571 |
|
Cztery Kąty |
118 000 |
55 811 |
50 446 |
120 000 |
54 589 |
53 907 |
|
M jak Mieszkanie |
92 400 |
46 548 |
46 463 |
92 422 |
53 593 |
53 508 |
|
Weranda |
43 800 |
27 157 |
27 157 |
42 800 |
28 636 |
28 636 |
|
Dobre Wnętrze |
37 000 |
13 835 |
13 740 |
36 700 |
17 808 |
17 713 |
|
Dom & Wnętrze |
25 250 |
10 123 |
8 118 |
26 000 |
12 035 |
10 030 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele magazynów wnętrzarskich. „Cztery Kąty” mocno tracą