„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” o 44 proc. w dół
W lutym br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2016 roku wyniosła 53 442 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 11,73 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 12,25 proc. do poziomu 41 769 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 163 egz., po spadku o 43,94 proc. - największym w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 7,22 proc. do 13 157 egz.
|
ZKDP |
luty |
Dynamika |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
|
Moje Mieszkanie |
108 477 |
53 442 |
53 442 |
108 035 |
60 549 |
60 547 |
-11,73% |
|
M jak Mieszkanie |
91 000 |
41 769 |
41 769 |
91 500 |
47 788 |
47 602 |
-12,25% |
|
Cztery Kąty |
79 000 |
36 835 |
33 163 |
103 000 |
64 528 |
59 161 |
-43,94% |
|
Weranda |
43 000 |
24 719 |
24 719 |
43 400 |
23 331 |
23 331 |
5,95% |
|
Dobre Wnętrze |
34 600 |
16 540 |
13 157 |
36 000 |
15 940 |
12 271 |
7,22% |
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 26,98 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Z kolei największy spadek odnotowała tutaj „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) - było to 9,46 proc.
|
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
luty |
styczeń |
|||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
|
Moje Mieszkanie |
108 477 |
53 442 |
53 442 |
108 000 |
54 171 |
54 171 |
-1,35% |
|
M jak Mieszkanie |
91 000 |
41 769 |
41 769 |
91 000 |
32 895 |
32 895 |
26,98% |
|
Cztery Kąty |
79 000 |
36 835 |
33 163 |
99 000 |
38 937 |
34 937 |
-5,08% |
|
Weranda |
43 000 |
24 719 |
24 719 |
43 860 |
27 302 |
27 302 |
-9,46% |
|
Dobre Wnętrze |
34 600 |
16 540 |
13 157 |
35 800 |
12 780 |
10 872 |
21,02% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” o 44 proc. w dół