„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich
W maju br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” - na przeciwnym biegunie „Dobre Wnętrze”.
Sprzedaż ogółem magazynu „Moje Mieszkanie” (Murator) w maju 2014 roku wyniosła 56 748 egz., po wzroście w skali roku o 7,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W maju 2013 roku pismo to zajmowało miejsce drugie.
Z kolei na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu zmalała o 14,49 proc. do poziomu 54 965 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął, również wydawany przez Muratora, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 47 664 egz., po spadku o 2,06 proc.
Największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu - o 29,96 proc. do 8 358 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który jesienią ub.r. został odświeżony. W zestawieniu uplasował się on na miejscu szóstym – ostatnim.
Natomiast najwięcej straciło „Dobre Wnętrze” (Murator), które zajęło piątą lokatę. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 21,66 proc. do 11 665 egz.
|
ZKDP |
maj |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Moje Mieszkanie |
105 023 |
59 748 |
56 748 |
92 400 |
52 842 |
52 839 |
|
Cztery Kąty |
100 000 |
55 365 |
54 965 |
111 000 |
64 466 |
64 280 |
|
M jak Mieszkanie |
92 000 |
47 859 |
47 664 |
94 000 |
48 723 |
48 667 |
|
Weranda |
43 000 |
24 471 |
24 471 |
43 400 |
27 049 |
27 049 |
|
Dobre Wnętrze |
36 900 |
13 678 |
11 665 |
37 000 |
16 757 |
14 891 |
|
Dom & Wnętrze |
28 500 |
11 863 |
8 358 |
28 000 |
14 131 |
6 431 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 40,26 proc.) pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”. Z kolei największy spadek również i tutaj odnotował magazyn „Dobre Wnętrze” - było to 29,90 proc.
|
ZKDP |
2014 |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
maj |
kwiecień |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Moje Mieszkanie |
105 023 |
59 748 |
56 748 |
102 034 |
69 376 |
69 376 |
|
Cztery Kąty |
100 000 |
55 365 |
54 965 |
111 200 |
60 632 |
60 230 |
|
M jak Mieszkanie |
92 000 |
47 859 |
47 664 |
92 000 |
34 067 |
33 982 |
|
Weranda |
43 000 |
24 471 |
24 471 |
43 000 |
25 609 |
25 609 |
|
Dobre Wnętrze |
36 900 |
13 678 |
11 665 |
36 700 |
18 934 |
16 641 |
|
Dom & Wnętrze |
28 500 |
11 863 |
8 358 |
28 000 |
9 246 |
8 741 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich