„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich
Pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. należała do „Mojego Mieszkania”, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazły się z kolei „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w sierpniu 2016 roku wyniosła 57 171 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 9,52 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 8,66 proc. do poziomu 42 407 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 34 986 egz., po spadku o 12,94 proc. - największym w zestawieniu.
|
ZKDP |
sierpień |
Dynamika |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
|
Moje Mieszkanie |
108 000 |
57 232 |
57 171 |
108 037 |
62 414 |
52 201 |
9,52% |
|
M jak Mieszkanie |
91 400 |
52 487 |
42 407 |
92 248 |
40 160 |
39 027 |
8,66% |
|
Cztery Kąty |
77 000 |
38 540 |
34 986 |
96 000 |
44 554 |
40 184 |
-12,94% |
|
Weranda |
42 200 |
25 375 |
25 375 |
42 300 |
27 226 |
27 226 |
-6,80% |
|
Dobre Wnętrze |
35 800 |
13 738 |
13 124 |
35 800 |
14 811 |
14 521 |
-9,62% |
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 26,28 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jedyny spadek w tym ujęciu odnotowały „Cztery Kąty” - było to 14,71 proc.
|
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
lipiec |
|||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
|
Moje Mieszkanie |
108 000 |
57 232 |
57 171 |
108 320 |
49 385 |
49 323 |
15,91% |
|
M jak Mieszkanie |
91 400 |
52 487 |
42 407 |
91 202 |
43 664 |
33 583 |
26,28% |
|
Cztery Kąty |
77 000 |
38 540 |
34 986 |
80 000 |
45 109 |
41 018 |
-14,71% |
|
Weranda |
42 200 |
25 375 |
25 375 |
43 700 |
23 438 |
23 438 |
8,26% |
|
Dobre Wnętrze |
35 800 |
13 738 |
13 124 |
35 700 |
12 383 |
11 702 |
12,15% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich