Maskotki Ups w promocji papieru i ręczników Mola (wideo)
Pod hasłem „Przyjmij z uśmiechem każdy Ups!” realizowana jest promocja marki Mola należącej do Metsa Tissue. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencje IQ Marketing, VML Poland i Initiative Media Warszawa.
Koncepcja promocji oparta jest na personalizacji „upsów”, czyli plam, śladów, chlapnięć, zabrudzeń i innych drobnych, nieprzewidzianych wpadek, które zdarzają się każdego dnia, w każdym domu. Rozwiązaniem na każdy z nich mają być papiery i ręczniki papierowe Mola.
Bohaterami humorystycznych spotów są maskotki: De Paściak, Jednorożek, Chlip-Chlap, Kaktusiak i Pizzerino. Każda z nich ma swój charakter i kryje w sobie historię umiejscowioną w innej części domu (np. w łazience, kuchni).
Aby otrzymać Upsa należy kupić trzy dowolne produkty marki Mola w promocyjnym opakowaniu, zachować paragon i opakowanie promocyjne oraz udać się do wybranego salonu prasowego Inmedio lub Relay po odbiór nagrody.
Komunikacja reklamowa promocji obejmuje materiały POS, radio i internet (m.in. 15-sekundowe spoty prezentujące humorystyczne scenki z udziałem Upsów).
Za koncepcję, kreację i realizację akcji promocyjnej, w tym produkcję maskotek i filmów do internetu odpowiada agencja IQ Marketing. Za planowanie i zakup mediów internetowych odpowiada VML Poland, kampanię radiową planuje Initiative Media Warszawa.
Poprzednio papier toaletowy Mola reklamowany był wiosną ub.r. kampanią pod hasłem „Dotyk łagodności”.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Maskotki Ups w promocji papieru i ręczników Mola (wideo)