Mona Lisa na Tinderze. Nowa kampania znanej aplikacji
Popularna aplikacja randkowa Tinder rozpoczęła akcję marketingową, w której pomaga użytkownikom opanować sztukę tworzenia najlepszego profilu. Wykorzystuje do tego najsłynniejsze portrety w historii sztuki.

Kampania zachęca singielki i singli do poświęcenia czasu na tworzenie swoich profili na Tinderze. W tym celu stworzono konta kilku słynnym postaciom z obrazów najbardziej znanych na świcie artystów - od "Mona Lisy" Leonarda Da Vinci po "Dziewczynę z perłą" Vermeera. Każdy z przykładowych profili zawiera ciekawie przedstawione informacje o sobie.
Insightem do kampanii były badania własne Tindera, pokazujące, że dla wielu użytkowników aplikacji bardzo ważne jest nie tylko jak wyglądają, ale i jak opisują siebie potencjalni partnerzy lub partnerki. Dla połowy młodych singli z pokolenia Z zachęcające do dalszego kontaktu są osoby, które w krótkich biogramach "pozwalają poznać swoją osobowość". 30 proc. badanych Z czuje się "źle", jeśli potencjalny zalotnik robi błędy gramatyczne i ortograficzne w opisie,
Badanie wykazało także, że optymalna długość opisu na Tinderze wynosi od 15 do 45 słów. Połowa pytanych singli twierdzi, że ci, którzy dzielą się w aplikacji swoimi hobby i zainteresowaniami już na starcie, mają większe szanse na przyciągnięcie ich uwagi.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mona Lisa na Tinderze. Nowa kampania znanej aplikacji