Monini premiuje zakupy nagrodami
Producent oliwy, marka Monini startuje z loterią konsumencką „Loteria Mamma Mia!”, inspirowaną włoską kulturą, stylem życia i autentycznym smakiem oliwy z oliwek.

Loteria potrwa do 9 czerwca 2025 roku. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zakupić dowolny produkt Monini i zarejestrować paragon na dedykowanej stronie internetowej loterii. Na uczestników czekają codzienne, tygodniowe i finałowe nagrody.
Każdego dnia do wygrania są zestawy Monini z limitowanym talerzykiem zaprojektowanym przez ilustratorkę @ciao.aga. Co tydzień rozlosowana zostanie 10-gramowa sztabka złota zamknięta w pudełku w kształcie kropli oliwy.
Zwieńczeniem loterii będzie nagroda główna – 50 000 zł na realizację własnej wersji Dolce Vita.
Za koncepcję kreatywną, przygotowanie materiałów oraz kompleksową obsługę aktywacji odpowiada NAV agency. Agencja została wybrana w drodze przetargu i współpracuje również przy kampanii radiowej promującej loterię.
Dołącz do dyskusji: Monini premiuje zakupy nagrodami