SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej (MSN) w Warszawie, ponownie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych, tym razem związanych z promocją wystawy „Wystawa niestała. 4 x kolekcja”.  

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Pod hasłem „Muzeum otwarte” rozpoczęła się kampania promująca pierwszą wystawę kolekcji MSN-u o nazwie „Wystawa niestała. 4 x kolekcja”. Zaplanowane działania promocyjne  objęły nośniki OOH, digital (OOH, display, social media), a także merchandising (szeroka gama produktów promujących MSN, dostępna w sklepie Muzeum).

– Wybraliśmy kilka dzieł z kolekcji MSN-u oraz zaprzyjaźnionych z muzeum artystów i opatrzyliśmy je przewrotnymi komentarzami, które tłumaczą sztukę współczesną na język potoczny. W ten sposób chcemy przekonać odbiorców, że nowa sztuka nie jest tak ezoteryczna, jak wielu sądzi i zachęcić ich do odwiedzenia MSN-u – mówi Marcin Nowak, creative partner w MullenLowe Warsaw. 

Muzeum Sztuki Nowoczesnej (MSN) w Warszawie, ponownie powierzyło MullenLowe Group

Ta kampania jest kolejną odsłoną długoterminowej strategii agecji dla MSN-u, jako “Muzeum Otwartego”.

Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, a za planowanie i zakup mediów MediaHub. Kampania potrwa do czerwca 2025 roku.  

Dołącz do dyskusji: MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl