Bartosz Osica awansował w Mediahub
Bartosz Osica awansował na stanowisko digital strategy managera i wzmocnił dział strategii domu mediowego Mediahub (MullenLowe Group). W nowej roli jest odpowiedzialny za rozwój cyfrowych kompetencji agencji.

Do tej pory Bartosz Osica doświadczenie w budowaniu strategii digital wykorzystywał przede wszystkim w zespole pracującym dla ING Banku Śląskiego SA. Współtworzył kampanie dla tej marki.
Awans oznacza, że przenosi się do działu strategii, gdzie oprócz pracy dla ING, będzie także wspierał pozostałe teamy klienckie. Do jego zadań należy m.in. precyzyjne określanie grup docelowych, dobieranie kanałów komunikacji, budowanie ścieżek konsumenckich, a także poszukiwanie nowych narzędzi komunikacji czy innowacji.
- Bartek doskonale porusza się w świecie digital i wiele razy pomógł nam trafnie odpowiedzieć na potrzeby klientów – wskazuje Rafał Lampasiak, strategy director MullenLowe Group i nowy szef Bartosza Osicy – Świetnie rozumie zachowania konsumenta w cyfrowej rzeczywistości, a to pomoże nam tworzyć efektywne strategie i podążać za dynamicznymi zmianami w mediach online - dodaje.
Bartosz Osica pracuje w branży od dziewięciu lat.
Zaczynał w K2, gdzie zdobywał pierwsze doświadczenie w digitalu. Z Mediahub związany jest od 2018 roku. Początkowo jako programmatic strategist, a ostatnio senior digital strategist.
Oprócz ING pracował m.in. dla Carrefour, Nutricia, PZU, L'Oreal.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Bartosz Osica awansował w Mediahub