Magdalena Łukasiuk szefową PR MullenLowe Group
Magdalena Łukasiuk dołączyła do MullenLowe Group w roli head of PR.

Łukasiuk odpowiada za stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.
- Po sukcesie kampanii "Bez LGBT+ nie ma Polski" pracujemy nad kolejnymi kreatywnymi pomysłami, które, jak mocno wierzymy, mają szansę zmieniać świat na lepsze. A Magda wnosi doświadczenie pracy przy projektach, które przebiły się do szerszej świadomości. Cieszymy się, że możemy ją powitać na pokładzie - mówi Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw.
Magdalena Łukasiuk dołącza do ponad 100-osobowej grupy, by wesprzeć jej marki i ekspertów, ale także pracować nad rozwiązaniami PR, któe będą zintegrowaną częścią oferty dla klientów. Propozycje dla marek będą obejmować tradycyjne media, platformy internetowe, blogerów, influencerów i ambasadorów.
Magdalena Łukasiuk poprzednio w 180heartbeats +Jung v Matt
Nowa head of PR MullenLowe Group wcześniej odpowiadała za działania wizerunkowe agencji 180heartbeats +Jung v. Matt i wsparcie jej klientów. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie działania marek, jak: "Niezniszczalna tęcza" dla Ben&Jerry's, "A co gdyby?" OLX, "Helping Whopper" Burger King czy "Jestem kobietą" Yes.
Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut. Magdalena Łukasiuk jest jedną z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet, który jest szerszym projektem zmian na rzecz różnorodności w środowisku reklamy, marketingu i nie tylko.
Łukasiuk pracowała w zespołach komunikacji i marketingu ATM Grupy i Grupy PWN, jako dziennikarka współpracowała z "Press".
- Do MullenLowe Group przyciągnęła mnie możliwość pracy dla agencji dostarczających markom wysokiej jakości rozwiązań, różnorodny i multidyscyplinarny zespół, który stawia na długofalowe relacje - mówi Magdalena Łukasiuk.
W skład MullenLowe Group wchodzą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MediaHub. Agencja kreatywna MullenLowe pozyskała ostatnio nowe projekty m.in. Jameson (Wyborowa Pernod Ricard), Maybelline New York (L'Oreal Polska), a dom mediowy MediaHub - Kross, Columbus Energy, Squla.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Magdalena Łukasiuk szefową PR MullenLowe Group
Partner Grzelewska to fałszywy człowiek.