Magdalena Łukasiuk odeszła z 180heartbeats + Jung v Matt
Magdalena łukasiuk, head of PR w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, z końcem kwietnia odeszła z firmy. Nową pracę ma zacząć w czerwcu, ale na razie nie ujawnia szczegółów. 180heartbeats + Jung v Matt szuka nowej osoby odpowiedzialnej za PR.
Łukasiuk, jako head of PR, była odpowiedzialna za działania wizerunkowe agencji oraz wsparcie kampanii dla klientów. Pracowała przy takich głośnych akcjach ja "Niezniszczalna tęcza" dla marki Ben&Jerry’s czy Helping Whopper Burger King.
Rok temu - wspólnie z Dominiką Nawrocką z Grupy Media Direction i Arturem Leśniakiem, marketing managerem Rocketjobs.pl - zainicjowała projekt #PoStronieKobiet. Raport z pierwszego badania równości płci w branży komunikacji marketingowej miał swoją premierę pod koniec kwietnia - opisywaliśmy go na Wirtualnemedia.pl.
- Praca przy #PoStronieKobiet przewartościowała także moje zawodowe priorytety - wyjaśnia Magdalena Łukasiuk - W najbliższym czasie skupię się na pracy na rzecz równości w branży. Wraz kolegami i partnerami przygotowujemy między innymi debatę. Natomiast w czerwcu, jako ekspertka od PR rozpocznę pracę w nowym miejscu - podkreśla.
Magdalena Łukasiuk pracowała m.in. ATM Grupie
Przed dołączeniem do 180heartbeats + Jung v Matt Magdalena Łukasiuk pracowała w zespołach komunikacji i marketingu ATM Grupy i Grupy PWN. Wcześniej była dziennikarką, m.in. miesięcznika "Press".
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Magdalena Łukasiuk odeszła z 180heartbeats + Jung v Matt