Agencja Starship zajmie się programem muzycznym Jägermeister
Agencja Starship została wybrana przez CEDC International do obsługi marki Jägermeister. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiadać będzie za kompleksowe działania muzyczne - od strategii, przez kreację, po produkcję wydarzeń.
Firma CEDC International, w portfolio której znajduje się marka Jägermeister, zdecydowała się rozpocząć współpracę z agencją Starship. Decyzja została podjęta po zakończeniu przetargu.
- Jägermeister to idealny klient dla naszej agencji - od lat świadomie i konsekwentnie opiera swoje działania marketingowe o świat muzyki. Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli wspierać markę w tym obszarze wykorzystując nasze kilkunastoletnie doświadczenie w branży - przekazał mediom Zbigniew Niedziałek, współwłaściciel Starship.
Współpraca z agencją Starship
W ramach współpracy Starship będzie odpowiadać za kompleksową obsługę programu muzycznego oraz strategię muzyczną marki, obejmującą relacje z teamem DJskim “Łowcy”, bieżące eventy, program muzyczny na festiwalach, działania w klubach muzycznych, strategie komunikacyjne, współpracę z działami eventów i social mediowym po stronie CEDC i Jägermeister. Planowane są również niestandardowe projekty, takie jak dedykowane eventy i działania digitalowe, mające na celu dalsze wzmocnienie wizerunku marki.
- Współpraca z marką Jägermeister to dla nas ogromne wyróżnienie i jednocześnie inspirujące wyzwanie. Możliwość dalszego rozwijania programu muzycznego, który od 15 lat tworzy wyjątkową historię, traktujemy jako zaszczyt. Z entuzjazmem czekamy na pierwsze efekty naszych wspólnych działań w sezonie letnim, w tym mocne lineupy festiwalowe Strefy Jelenia - dodał Piotr Gąssowski ze Starship.
Czytaj także: Lajkonik w nowej odsłonie wizualnej
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agencja Starship zajmie się programem muzycznym Jägermeister