Multi Communications stawia na mobilność
Agencja Multi Communications uruchomiła nową wersję strony internetowej multipr.pl Odświeżona witryna została dostosowany do wymogów urządzeń mobilnych.
- Nasz serwis ma żyć i ma być mini medium. Chcemy, aby stał się najpopularniejszym serwisem wśród stron firm public relations. Jesteśmy ku temu na dobrej drodze, gdyż od momentu wprowadzenia nowej struktury odwiedzalność strony wzrosła w pikach nawet trzykrotnie - powiedział Mariusz Pleban, prezes zarządu Multi Communications.
Za przygotowanie nowej odsłony serwisu, dostępnej za pośrednictwem urządzeń przenośnych, odpowiedzialny był departament multi interactive, kierowany przez Sergiusza Roszczyka. Autorskie rozwiązanie, stworzone przez firmę, umożliwia automatyczną adaptację strony do wymogów wyświetlania stacjonarnej i mobilnej wersji serwisu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Multi Communications stawia na mobilność
Bierzcie z Nich przykład!!!