Nadawcy wspólnie wypromują MUX-8. Start kampanii w listopadzie
Czterej nadawcy komercyjni, którzy umieszczą nowo otwarte kanały na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, będą wspólnie promować MUX-8 oraz zachęcać do ponownej konfiguracji dekoderów naziemnej telewizji cyfrowej.
O wspólnych działaniach Agory, Grupy ZPR Media, Grupy Wirtualna Polska oraz spółki Cable Television Networks & Partners portal Wirtualnemedia.pl informował w sierpniu. Nadawcy porozumieli się co do formy i zakresu kampanii.
Kampania promująca MUX-8 wystartuje w listopadzie. Nadawcy będą informować o uruchomieniu multipleksu ósmego oraz zachęcać do wyszukiwania czterech nowych bezpłatnych kanałów. Działania będą prowadzone we wszystkich kanałach dotarcia - w telewizji, prasie, radiu i internet, a także w kinach. Nadawcy wykorzystają w tym celu własne media.
We wspólnej akcji nie weźmie za to udziału Telewizja Polska, która nadal nie zdecydowała, jakie kanały umieści na MUX-8. Do dyspozycji TVP są trzy sloty.
Przypomnijmy, że uruchomiony w sierpniu multipleks ósmy posiada inną charakterystykę technologiczną niż uruchomione do tej pory multipleksy - MUX-8 nadaje w paśmie VHF, zaś inne multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce są nadawane w paśmie UHF. Oznacza to, że aby odbierać cyfrowy sygnał z MUX-8 trzeba będzie wyregulować dekoder lub zmodernizować instalacje antenowe.
Zasięg MUX-8 jest mniejszy od pozostałych multipleksów, choć wczoraj EmiTel rozpoczął drugi etap wdrażania multipleksu ósmego naziemnej telewizji cyfrowej. Uruchomione zostały kolejne 24 emisje MUX-8, dzięki czemu zasięg techniczny osiągnął około 70% populacji kraju.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nadawcy wspólnie wypromują MUX-8. Start kampanii w listopadzie