„Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” - Ewa Błaszczyk reklamuje Isover
Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa produktów izolacyjnych Isover. Twarzą akcji, prowadzonej pod hasłem „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”, jest aktorka Ewa Błaszczyk.
Kampania produktów Isover podkreśla, że choć na co dzień są one niewidoczne, stanowią istotny element instalacji domu, odpowiadając za komfort i bezpieczeństwo jego mieszkańców.
- Niemniej istotnym przekazem akcji jest podkreślenie przewagi technologicznej naszego zakładu oraz zachęta do stosowania produktów izolacyjnych najwyższej jakości - dodaje Benedykt Korduła, dyrektor marketingu firmy.

Twarzą akcji jest Ewa Błaszczyk, aktorka kierująca fundacją „Akogo?”, która wybudowała przy fundacji klinikę „Budzik” dla dzieci po ciężkich urazach mózgu, często przebywających w śpiączce. W ramach współpracy do końca 2015 roku na rzecz fundacji zostanie przeznaczona złotówka z każdej sprzedanej rolki produktów Isover Termo-Mata Plus i Iso-Mata.
Akcja reklamowa obejmuje prasę, internet oraz outdoor. Strategię działań przygotowała agencja Hand Made.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” - Ewa Błaszczyk reklamuje Isover