Nałęczowianka reklamowana jako „pełna życia” (wideo)
Startuje telewizyjna kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis i MEC.

Pierwsza część kampanii podkreśla bogatą tradycję marki Nałęczowianka. Spot pokazuje malownicze zakątki Nąłęczowa oraz podkreśla najważniejsze walory tej wody.
Reklama będzie emitowana w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i TVN Style.
W maju do emisji trafi nowy spot związany z wprowadzeniem do sprzedaży limitowanej edycji Nałęczowianki w odświeżonych, kolorowych butelkach o pojemności 500 ml.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Nałęczowianka reklamowana jako „pełna życia” (wideo)