Natalia Szroeder w reklamie Spotify na Times Square w Nowym Jorku
W ramach globalnej kampanii Spotify "Equal" na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku pojawiała się piosenkarka Natalia Szroeder.
Natalia Szroeder intensywnie przygotowuje się do premiery drugiego albumu "Pogłos", który ukaże się już 5 listopada. Artystka, specjalnie dla fanów, przygotowała dwie albumowe niespodzianki - Limitowaną Edycję z kasetą oraz Limitowaną Edycję z autografem.
- Trochę nie wiem co powiedzieć. Times Square. Samo serce Nowego Jorku. Stamtąd dziś patrzę na świat i myślę sobie, ,że nie ma rzeczy niemożliwych - komentuje Natalia Szroeder.
Spotify w kampanii "Equal" oddaje głos kobietom
W kwietniu tego roku Spotify rozpoczął projekt o nazwie "EQUAL Music Program", który ma wspierać utalentowane artystki w branży muzycznej. W ramach akcji powstaną globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety. Polską muzykę w projekcie reprezentowały do tej pory Luna, Monika Brodka, Ewa Farna i Daria Zawiałow
W ramach akcji "Equal" powstają globalne i lokalne playlisty promujące muzykę tworzoną i wykonywaną przez kobiety. Akcja ma na celu przeciwdziałanie nierówności płci w przemyśle muzycznym poprzez podkreślanie pracy artystek na całym świecie, poszerzenie zasobów i możliwości oraz zapewnienie długofalowej globalnej kampanii promocyjnej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Natalia Szroeder w reklamie Spotify na Times Square w Nowym Jorku
Promocja artysty poza granicami kraju - brzmi super, prawda?