SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koral we współpracy z Aleph debiutuje na Spotify

Przedsiębiorstwo Produkcji Lodów Koral (PPL Koral) debiutuje ze swoimi markami lodów: Koral oraz Bracia Koral na platformie Spotify, we współpracy z Aleph Poland. W ramach działań marketingowych na tej platformie równolegle toczyć się będą trzy kampanie. 

mat.pras. mat.pras.

Skierowane do innych grup odbiorców kampanie będą promowały różne obszary oferty produktowej PPL Koral: „Miasteczko Koral”, „Grand G.O.A.T” oraz „Chwile, do których wracasz”. 

Poza Spotify akcja toczyć się będzie w kanałach takich jak Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok, Facebook, jak również w serwisach www obu marek: www.koral.com.pl i www.braciakoral.pl. Za planowanie i zakup mediów odpowiada samo PPL Koral (in house). Działania potrwają do końca czerwca.

Celem działań reklamowych jest nie tylko wsparcie komunikacyjne nowych produktów, ale również budowanie większej świadomości marki wśród nowej grupy odbiorców na Spotify. Główne hasło kampanii dla marki Koral brzmi „Wybierz Koral” a z kolei dla marki Bracia Koral główne hasło to: „Chwile do których wracasz”, co wiąże się z powiewem nostalgii i miłych wspomnień, np. z dzieciństwa i ta część kampanii ma charakter zarówno wizerunkowy, jak i sprzedażowy - wspiera sprzedaż linii Grand GOAT oraz innych produktów z portfolio marek Koral i Bracia Koral. 

Kampania „Miasteczko Koral” skierowana jest do odbiorców w wieku 13-30, „Grand G.O.A.T.” – do odbiorców w wieku 20+, a kampania „Chwile, do których wracasz” – do odbiorców w wieku 30+.

 

Dołącz do dyskusji: Koral we współpracy z Aleph debiutuje na Spotify

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl