NaTemat.pl i Anna Mucha uruchomią razem serwis parentingowy Mamadu.pl
Wydawca NaTemat.pl i Anna Mucha pracują nad przekształceniem bloga parentingowego aktorki, Mamadu.pl, w większy serwis o takiej samej tematyce. Obecnie trwa rekrutacja dziennikarzy i menedżerów do redakcji, a start jest planowany na jesień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Wydająca NaTemat.pl firma Glob360 i Anna Mucha w sierpniu utworzyli wspólną spółkę, która odpowiada za przekształcenie parentingowego bloga aktorki, działającego pod adresem Mamadu.pl, w większy serwis o takiej samej tematyce. Prezesem nowej spółki został Tomasz Machała, szef NaTemat.pl i prezes Glob360.
- Anna Mucha była jedną z pierwszych blogujących aktorek w Polsce, zdobywając w sieci dużą popularność, setki tysięcy czytelników i tworząc społeczność. Zdecydowaliśmy się wspólnie z Anną zbudować Mamadu.pl, bo chcemy stworzyć wyjątkowej jakości magazyn parentingowy, łączący pracę redakcji i blogi z angażującą reklamą natywną - komentuje Machała. - Chcemy zbudować serwis ze społeczną ambicją, inspirujący, wywołujący dyskusje i otwierający debaty na temat wszystkich aspektów macierzyństwa i rodzicielstwa - zapowiada.
Anna Mucha prowadzi blog Mamadu.pl od jesieni 2007 roku. Przez ostatnich 7 lat blogowała również na inne tematy w serwisie Bloog.pl (należącym do Grupy Wirtualna Polska), gdzie pożegnalny wpis zamieściła w czerwcu br.
- Chciałabym, żeby Mamadu.pl było wyjątkowym portalem, gdzie rodzice czują się u siebie, gdzie pojawiają się ważne pytania i mądre odpowiedzi. Chciałabym, żeby w przyszłości było to miejsce również ważne społecznie, poruszające także trudne tematy i pomagające żyć w lepszych warunkach. Chciałabym także żeby to było miejsce które bawi, kształtuje gust, podaje ważne informacje i jest estetycznie wysmakowane... jednym słowem, żebyśmy byli najlepsi. Najlepsi dla dzieci i dla rodziców... - wylicza Mucha.
Onet Dziecko, Dzieci.pl i eDziecko.pl na czele, w dół Rodzice.pl i Dobramama.pl (TOP15 serwisów parentingowych)
Do tej pory jedynym serwisem Glob360 był NaTemat.pl, który w maju br. odwiedziło 1,34 mln internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki). W lipcu portal ruszył w odświeżonej wersji (zobacz szczegóły).
- Przed nami dwa podstawowe zadania. Konsolidacja, bo rozwijaliśmy się tak szybko, że niektóre miejsca musimy uszczelnić. Jednocześnie oczekuję rozwoju. Wyznaczyliśmy kilka interesujących obszarów, po serii rozmów wytypowaliśmy dwa-trzy najważniejsze. Zaczniemy niebawem te plany wypełniać konkretami - zapowiadał Tomasz Machała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl w maju br. (przeczytaj ten wywiad).
Mamadu.pl jako serwis wystartuje jesienią. Obecnie trwa rekrutacja na stanowiska dziennikarskie i menedżerskie w redakcji, a dział projektowy i IT Glob360 przygotowują witrynę od strony technicznej. Wzmocniono już dział sprzedaży w firmie - dołączyła do niego Patrycja Bilewska, która wcześniej kierowała m.in. zespołem sprzedaży regionalnej Ringier Axel Springer Polska w Poznaniu.
Robert Jędrzejczyk, jeden z dwóch głównych udziałowców Glob360 (drugim jest Tomasz Lis), zapowiada, że firma zamierza uruchamiać kolejne serwisy tematyczne, mające charakter internetowych magazynów. - W ciągu dwóch lat młody i dynamiczny zespół naTemat zebrał cenne doświadczenia, pozwalające nam angażować się w nowe projekty medialne. Glob360 ma misję budowy najbardziej jakościowych, innowacyjnych i angażujących mediów w internecie. Takie też zadania postawimy przed zespołem Mamadu.pl - mówi Jędrzejczyk.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: NaTemat.pl i Anna Mucha uruchomią razem serwis parentingowy Mamadu.pl