National Geographic Channel promuje program o inżynierii (wideo)
Kanał National Geographic Channel rozpoczął kampanię promocyjną cyklu "Tajemnice powiązań inżynieryjnych", w którym popularny angielski prezenter telewizyjny Richard Hammond wprowadza widzów w tajniki współczesnej inżynierii.
Kampania ruszyła 29 sierpnia br. i potrwa cztery tygodnie. Realizowana jest w sieci kin Cinema City (emisja spotu przed seansami filmowymi i w holach kinowych 12 multipleksów), marketach Saturn (reklama emitowana jest na monitorach w 12 sklepach sieci), infoscreeny w warszawskim metrze (emisja spotu na sześciu najczęściej uczęszczanych stacjach) oraz w internecie (scroll bannery w portalach Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl , Telemagazyn.pl oraz w Dzis.tv).
Za stronę kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Human Ad, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Kampanię ze strony National Geographic nadzoruje Klaudiusz Gomerski, dyrektor marketingu & PR w Fox International Channels, firmie zarządzającej kanałem National Geographic Channel w Polsce.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: National Geographic Channel promuje program o inżynierii (wideo)