SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„National Geographic Polska” liderem, „Traveler” o 41 proc. do góry

Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych w lutym br. był ze sporą przewagą magazyn “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował siostrzany “NG Traveler”, zaś największym spadkiem dotknięty został “Voyage”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w lutym br. wyniosła 50 945 egz. i była o 0,8 proc. niższa niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J siostrzany “NG Traveler”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 34 893 egz. i była aż o 41,1 proc. wyższa niż w lutym ub.r. To największy wzrost w zestawieniu.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek sprzedaży w rankingu, wynoszący 13,2 proc., co dało temu pismo wynik na poziomie 12 913 egz.

Wirtualnemedia.pl luty
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska 50 945 51 380
NG Traveler 34 893 24 733
Voyage - Magazyn o Podróżach 12 913 14 878
Podróże - Magazyn Turystyczny 10 174 9 903


Największy wzrost sprzedaży w lutym br. względem stycznia br., wynoszący 22,9 proc., zanotował magazyn „Podróże” (Murator). Najwięcej stracił natomiast “National Geographic Polska” (- 5,6 proc.).

Wirtualnemedia.pl luty styczeń
ZKDP 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska 50 945 53 955
NG Traveler 34 893 28 792
Voyage - Magazyn o Podróżach 12 913 13 165
Podróże - Magazyn Turystyczny 10 174 8 278

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem, „Traveler” o 41 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl