Neckermann reklamuje wyjazdy na lato 2013
W prasie, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa oferty biura podróży Neckermann Polska na lato 2013. Akcję przygotował dom mediowy Value Media.
- W bieżącej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać zalety wyjazdu z Neckermannem: zniżki przy wcześniejszej rezerwacji oraz różnorodność naszej letniej oferty, w tym ciekawe propozycje na rodzinne wakacje i wyloty z lotnisk lokalnych - opisuje Rafał Grunwald, dyrektor marketingu Neckermann Polska. W ramach akcji już pod koniec grudnia do „Rzeczpospolitej” został dołączony kupon rabatowy obowiązujący do połowy stycznia.
Oprócz prasy kampania - zaplanowana do końca stycznia - obejmuje radio (RMF FM, RMF Classic, Eska Rock i Radio Plus Bydgoszcz) oraz internet (serwisy parentingowe i turystyczne, portale informacyjne, m. in. Onet.pl, WP.pl i Rp.pl). Przygotowaniem reklam oraz zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy Value Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Neckermann reklamuje wyjazdy na lato 2013